11 Temmuz 2009 Cumartesi

Hayat dewam ediyor...

Uzun zaman oldu be... Gerçekten uzun zaman oldu... Neredeyse 1 aydır aksatıyorum ve oldukça rahatsız oldum. Ama o kadar çok şey oldu ki! İş-güç, dünyevi fani sorunlar, TKA, 3G, Sensation White, Amsterdam ve tabii ki küççük kurbaa...

Hayat çok garip... Geçen 1 ay boyunca bir kez daha farkına vardım. Ne zaman ne olacağı hiç belli olmuyor :) Bazen durup gülesin geliyor... Ya da yaşadığın o anda aniden hsktr! diyesin. Neyse...

Bu arada ne kadar çok takip edenim varmış. Zaten biliyordum ama bu kadar arttığını hiç tahmin etmemiştim :) Yok walla bi daha olmayacak. Bir ara dönemdi bu yaşanması gereken... Bu arada site kadar Sensation White anılarımda merakla beklenmekte :) Aslında çok klişe olacak ama gerçekten öyle, anlatılmaz yaşanır... Her ne kadar gördükleriniz sizlere aslının hazzını asla hissettirmeyecek olsada, onlarca video ve resim yakında...

Son olarak... masum değiliz, hiçbirimiz...

Hiç yorum yok: