11 Temmuz 2009 Cumartesi

I keep dreaming

Ne guzel bir gundu cumartesi... Uzun zaman olmustu kumsalda yurumeyeli :) Ilk defa gittim Kilyos'a, uzuldum bu kadar zaman gitmedigime. Bir baktim upuzun bir kumsal var, yurumeden olur mu? Tam da kumsal ile denizin bulustugu yerde ayaklarina dalgalar carparda cekilir ya, gunes tepende yakarken denizden gelen ruzgar seni rahatlatir ya, o nasil bir hazdir? Kulaklik tabii ki kulagimda, Armin'in A.S.O.T 384'u ile kendimden gecmisim. Yabana atmayin bu oyle bir set ki 2008 yilinin en iyileri idi...

Soyle bir geriye dondum, reklam olmasin ama galiba 2000 di Rio da boyle bir an yasamistim. Copacabana 'da ucsuz bucaksiz bir sahilde bu essiz duyguyu tatmistim. Kilyos'ta en az 1,5 saat yurudum sahilde de sonu gelmedi. Dusunun ne kadar uzun oldugunu... Neyse unutulmaz bi andi, yazasim geldi. Ilk firsatta tekrar gidecegim... Sonra tekrar, tekrar, tekrar...

Hiç yorum yok: