4 Ocak 2011 Salı

2011


Gene geçti bir yıl daha su misali... Ha ha ha... Ben zaten son 3-4 ayı nasıl geçti anlamadım ama olsun, daha nicelerini yaşadım ben... Elim varmadı, bu, yeni yıl için geç yazılmış bir not olsun... Bende birşeyler yazayım 2010 için, yaşadık o kadar... Karma oldu resmen, evet bildiğimiz o felsefe misali :) 2009 kötü geçmiş, yeni yıla da gerçekten bok gibi girmiştim, Karma misali bu senede tam tersi oldu. Herhalde daha iyi geçen başka yılım yoktur 2010 gibi... Artık temennilerimiz 2011 için :))) O kadar çok mutluluk yaşadım ki, walla aralarından seçemiyorum. Bir de yılbaşında vursaydık 8,5 'u, vay anam vay :) Ama en üzüldüğüm anı tek geçerim arkadaş! Ben bayaaaa unutamam bu acıyı :))) Nedense böyle açıkça yazasım geldi :) Neyse bu arada Yaşasın Yeni Yıl!...

Hiç yorum yok: