9 Eylül 2010 Perşembe

Kırpık (The Darth Vader) Episodes - Laser

Bizim prens çok hayırsız çıktı. Bayram sabahı olmuş bi el öper dedim, sabah gelince yanıma... Oysa kahvaltım nerde içgüdüsüymüş!!! Puşt! Madem öyle o zaman kirli çamaşırları dökelim ortaya. Arşivden alalım, senin rutin spor görüntilerini... Lazerli plates , trance eşliğinde :) Ona da antreman lazım, göbeklenmesin di mi?

Aslında düşünüyorum da, ondaki hız ve refleks, şimdi görünce beni bazen korkutmuyor değil! Kamera bile hızını yakalayamıyor, HD çekmek lazım seni öyle anca... Uysalsın prensim ama içindeki o canavar asla körelmiyor :) Beceremedim... Bakalım o duvarın içinden de ne zaman geçebileceksin? Yakındır ama... Walla sende olmasan bu hayat gerçekten çekilmezmiş, bu yorgunluğa beni güldürdün ya, Allah'ta seni güldürsün... Bayram geldi, hoş geldi. Tebessümü de bizden olsun :)))

Hiç yorum yok: