6 Eylül 2010 Pazartesi

Tahin pekmedi...

Ne bu? Resmen Modern Sanat... Ama mideye hitap eden bir türü bu... Tahin Pekmez bu!!! Nerden, ne zaman bulaştıysam gene? Yok bööle bişey!... Hatırlarım, 2004 kışında askerken, terminal karakolundaki favori gece yemeğimizdi... Nöbette başka türlü ısınamıyorduk :) Tabii ki cepten, yandaki benzin istasyonundan temin edileninden... O zamandan beri unuttum gitti. Taaki, nasıl bulaştım hatırlamıyorum, bu Ramazan'a kadar!!! Her iftar mı yenir be kardeşim? Pastane pidesini bandıra bandıra :))) Her lokmasında için ısınıyor, tadından dilin damağın uyuşuyor! Bittim ben, walla bittim. Nasıl bir ikilidir bu? Ateş ve barut gibi... Erkek ve kadın gibi... FB ve GS gibi... Bu karışım ipe götürür adamı! Ne olur satmasınlar artık... Problem bende, almam diyemiyorum çünkü... Kısaca bu tahin beni pekmedi...

1 yorum:

lifegoeson dedi ki...

aman dikkat kalori bombası gerçekten ama şimdi benimde aklıma taktınız :(