15 Haziran 2008 Pazar

Resultante İmportante 3-2

Mucize nedir diye sorsam, cevap verebilir misiniz? Ben hemen vereyim, mucize budur... Daha lafı evirip çevirmeye gerek yok. Kimse takdir etmiyorum zannetmesin, tersine gurur duyuyorum takımımızla...

Ancak bir de gelin şunu düşünün. Dakika 74, Arda vuruyor, top kaleye girmiyor Cech tokatlayarak kornere çeliyor. Dakika 87 'de Cech elinden kaçırmıyor, bizde çöküp maçı 2-0 yenik tamamlıyoruz. Bir şimdiki zafer nidalarını düşünün, bir de çizdiğim tablo sonrasındaki İmparator 'un kellesi için hazırlanacak darağacını... İnce bir çizgi var değil mi, bir nüans, bir sırat köprüsü misali...

15 dk 'da 3 gol!!! Bu başarı, çocukların azminin ve inancının sonucudur. Bu skor, topun bizi sevmesi ve şans meleklerinin o gece bizi tercih etmeleri sayesindedir. İmparator Terim, eminim ki çıkıp yaptık ettik diyecektir, astık kestik diye ahkam kesecektir. Ben buna yanıyorum. Bence çıkıp herkesin huzuruna canını dişine takan bu çocuklara teşekkür etmelidir, benim yapamadıklarımı onlar başardı diye... Afferim çocuklar size, bize bu duyguyu yaşattınız ya!

Turkcell Kuruçeşme Arena 'daki halimizi daha sonra paylaşacağım :) Bekleyin...

Hiç yorum yok: