7 Haziran 2008 Cumartesi

Yaşayan efsane, Pierre van Hooijdonk...

Cenevre 'de kalacağımız otele geldiğimizde gördüm ki, LigTV ekibiyle birlikte aynı oteldeyiz. Daha ilk geldiğimiz gün karşılaşmıştım Aziz Pierre 'le... Bir türlü denk gelmedi, yanına gidemedim... Ancak maçtan sonra otelde tüm grup Fatih Terim 'e söverek otururken gene o karşımdaydı. Hemen gittim yanına, kısa süre de olsa sohbet etme şansım oldu. O kadar özlemiştim ki onu, tabiiki ilk sorum Fenerbahçeme ne zaman geri döneceği olmuştu. Tebessüm sonrası "Ne zaman bilmiyorum ama bir gün mutlaka" cevabı benim tatmin olmama yetmişti.

Gerçek adı biraz kısaydı, sevenleri bilir :) "Petrus 'Pierre' Ferdinandus Johannes Stevenson van Hooijdonk"... 2003 - 2005 yılları arasında Fenerbahçemizin efsanesiydi o. 17 numaralı formasıyla bizim Aziz Pierre 'imizdi o... Oynadığı 53 maçta 32 golü vardı. Taraflı tarafsız herkesin sevgilisiydi o. Ayrılalı yıllar oldu ama tüm önemli maçlarda Şükrü Saraçoğlu Stadı 'nda yerini alır. Bizler kadar gönülden Fenerbahçeli o!

Bir gün mutlaka geri dönecek ve ben tüm gücümle onun için bağıracağım: "Put your hands up for Pierre, put your hands up for Pierre..." Seni çoook özledik...

Hiç yorum yok: