12 Haziran 2008 Perşembe

Yürü be Arda, ne sevindik be! 2-1

Basel 'de St. Jakob Stadı 'nda yerimizi almış maçın havasına çoktan girmiştik. Ev sahibiyle oynayınca malum ufak bir azınlık olarak stattaydık. Daha maç başlamadan bugünün yıldızı Semih 'le Arda olur diye bas bas milletin başının etini yemiştim. Takım çıktı sahaya Arda var, Semih yok! Töbe töbee... Maç başladı haydi derken bir yağmur başladı ki ona yağmur denmez. Allahtan bizim yer iyiydi de ıslanmadık, derler ya dudule gibi millet sırılsıklam... Maça bakıyoruz yağmurla bizim takım kaput! 2 top yapamazken Hakan Yakın attı golü... Ama helal olsun gram sevinmedi Hakan, takdir ettim.


Ne zaman ki 2. yarı başladı ve Semih sahada, hatta yağmurda kesildi bu iş tamam dedim... Semih hemen çaktı zaten, bir tur tebrik aldım çevremden :) Sonrası dan dunla tam bitti derken Arda çıktı sahneye... Egoist bir şekilde kaleye vurdu, itiraf ediyorum top filelerle buluşmadan geçen bir saniyelik zamanda çok sövdüm, çünkü Kazım ters köşede bomboştu. Ama o top gitti gol oldu! Birazda şansımızın yardımıyla :) Ben kendimi kaybettim gene atladım milletin üstüne... Ama süper oldu, 2,5 sene önce Şükrü Saraçoğlu Stadı 'nda 4-2 yenmemize rağmen elenmemizin acısı yüreğimizdeydi... Kös kös dönmüştük ama dövmüştükte herifleri :) Yürü be Arda, ne sevindik beah!

Hiç yorum yok: