3 Haziran 2009 Çarşamba

Bir gun daha bitiyor...

Hava daha yeni karariyor. Butun gun kosturmus olmanin verdigi bir yorgunlukla basim surekli one dusuyor. Kaldiriyorum, gene dusuyor, kaldiriyorum gene gene... Etraftakilerin baktigini da gorebiliyorum, ama tutamiyorum.

Hayirlisiyla "MSU Garage Sale" de basladi, kazasiz belasiz. Ama simdi yazmamin 2 sebebi var; vapur ve toplanti... Bugun bir toplanti yaptik 4,5 saat! Wallahi ayip, billahi ayip! Insan insana yapmaz cinsinden... Bi de vapur konusu var ki, son 24 saatimi zehreden, beni tuketen. Ondan da kurtulduk, sukur ki... Yas 17 de baslamistim calismaya, o zamanlar stres olurdum, bu iste olmamak mumkun mu? Gecer dedik, 25 tede stres oluyordum. Gecer gecer dedik yas oldu 31 hala stres var ya! Kici kirik vapur bile stres yapacaksa su hayatima, sonu ne bunun? Neyse benim kafam dusmeye devam ediyor, walla tutmaya da hic niyetim yok! Eve varsak bari...

Hiç yorum yok: