11 Haziran 2009 Perşembe

TKA 'da kadersiz bir gece

Eveeeet, nerden baslasam bilmiyorum. Zaten inanilmaz yogun bir hafta icerisindeyim. Basimi kasiyacak vaktim yok derler ya, aynen o hesap... Su hafta kazasiz belasiz bitse, baska ne istenir gibisinden... Uzun zamandir da yazamiyoruz. Bu ortamda TKA 'da bu gece nassi bana dustuyse ben gercekten anlamadim. Suzan Kardes ile Balkan Turkuleri... Hayir cok guzelde, bana oturmadi. Bi yandan midem kayniyor, bi yandan canim sikiliyor, bi yandan daha bi dolu is var... En erken malak gibi oturacagim tarih 15'i Pazartesi oldugunu da dusunursek...

Bunlar ne ki! En kotusu, bugun inanilmaz supriz sekilde, aylardir gittigim tum yabanci sehirlerde ve internette aradigim ama bulamadigim Sensation White 2008 dvdsi elimde!!!??? Ve ben burdayim!... Yazik yaa, walla cok yazik... Ossun eve gidince mutlaka seyretmeden yatmayacagim. Gulcin sen var ya, bitanesin! Hala inanamiyorum! Nasil oldu ya, sen nasil pat diye koydun onume bunu... Ruya gibi... Hala icim titriyor!

Bir yalnizlik sarkisi calar sazim, ben yalnizim, ben yalnizim, yalnizim dizeleri ile zaman burda akmaya devam ediyor. Olgun Simsek sahneden gidiyor, Suzan Kardes devam ediyor :) Simdi Arnavut havalari ile devam ediyormusuz... Hayir farkli kulturlere saygim var ama ben nerdeyim yaaaa :)

Hiç yorum yok: