5 Haziran 2009 Cuma

Teknolojinin bana ettikleri...

Şuanda burada yazanlar, bazı kişilere anlamsız gelebilir ama ben çok icler acısı bir durumdan bahsetmek istiyorum. Yazmazsam olmaz, bu ana yazık olur.

Kucağımda lap-top, etrafta müzik oturmuşum, takılıyorum. O şarkı, bu program derken ne yaptıysak bilgisayara, ağır çalışmaya başladı :) Neyse nette bişeye bakacağım. Açtım sayfayı, başladım yazmaya... Bekliyorum çıksın die... Ne çıkacak kuş değil heralde, hani yazmaya başlarsın, altta onla başlayan linkler sıralanır... Seçersin, o sayfaya gidersin. Ama seçemiyorum, çıkmıyoo çünkü... Yazsana di mi? Yok, bekliyorum ellerim havada... Hayır çıkmıyo... Ellerimi sallıyorum ara ara ekrana... Hokkabazım sanki okus pokusla çıkaracak pozisyondayım :) Azimle sallıyorum, ..., çıkmıyo! Bi hışımla yazacağımı mı düşündünüz? Kendime geldiğimde yazmak yerine ellerimle alnımı tokatlıyordum!!! Bu nasıl bir özelliktir? İnsanı hissettirmeden kendine bağımlı eden... Sonunda yazdık tabi yapacak bişey yok ama benim anlamadığım başka bir şey... Ben yazmak zorunda olduğum ana kadar neden bunları yaşadım? Neden bu kadar yıprandım? Tükendim resmen, oksijenim bitti, dünya durdu... Vaay benim halime... Ne kanserden, ne ecelden... Rahatsızım, ondan ölücem ben...

Hiç yorum yok: