13 Ağustos 2009 Perşembe

Atom bombası böyle patlıyor.

Atom bombası... Heralde dünyada insanoğlunun geliştirdiği en tehlikeli ve en tahrip edici buluşlardan biri... Neden icat ederler, neden bulurlar böyle bir şeyi? Geçen sene 06 Ağustos'ta yazmıştım, Hiroşima'daki anma törenlerine hitaben düşündüklerimi ve bu dehşet bombanın etkilerini... İlgilenenler için tekrar linkini aşağıya koyuyorum. Bu vesile ile bir kez daha bu felaketi yaşatanları büyük bir nefretle ve sonsuz bir kinle kınıyorum.

Hiroşima, bugün 06 Ağustos / 06.08.2008

İnternette gezinirken, bir sitede gördüm. Orada okyanusun dibinde yapılan bir atom bombası denemesinin video görüntülerine rastladım. Tam güçte olmayan ve sadece deneme amaçlı yapılan bir patlama testinin görüntüleri... İnanın, gücü kanınızı donduracak! Varın bu bombanın etkisinin gerisini siz düşünün...

Hiç yorum yok: