25 Ağustos 2009 Salı

Basiretsiz bi adam...

Fenerbahçem, Diyarbakır deplasmanından 3 puanı 3 golle aldı. Maça değineceğim ama önce hakeme saydıralım biraz. Walla sırf bu yüzden yazıyorum. Suat Arslanboğa... Ben hayatımda bu kadar basiretsiz bi adam görmedim. Bu adam değil maç, evde ailesini idare edemez. Ne otorite var, ne de cesaret. Ben ekran başında çileden çıktım, futbolcular ne yapsın? Böyle uzaktan saydırmak kolayda, ama bu hakediyor. Takip edeceğim, bu adama değil Turkcell Süper Lig'de, halı sahada kolay kolay bi daa maç vermezler.

Maça Diyarbakır fırtına gibi başladı. Sahada her yerde adamlar basıyordu, 2 top yapamadık. O kadar sert oynuyorlardı ki, hakemde göz yumunca bizimkiler çıldırdı. nerdeyse takımın yarısı sarı kart gördü. Hal böyle olunca ilk yarı direnç namına bir şey kalmadı bizde... Tek atağımızda golü bulduk. Gökhanın harika vuruşu ve birazda balının yardımıyla beraberlik golünü attık. Ama bizimki balsa Diyar'ında golü bal kare :) Büyük takım dediğin böyle gol yemez.

Bizim Bilica ve Lugano böyle oynarlarsa senenin sonu zor gelir. Benden söylemesi...Allahtan ikinci yarı Diyarbakır'ın gücü tükendi, direnci kırıldı da, maçı kolay çevirdik. Yoksa o basan futbolla hiç şansımız yoktu. Son 20 dk. laubali olmasak 5 gol daha olurdu. Bir de anlamadığım o taraftarın sahaya attıkları... Bizimkiler sahadaki taşı, çakmağı, pet şişeyi, hakeme veriyorlar, herifin umuru değil. Gene aklıma geldin Suat, tüylerim diken diken oldu, yuh sana seni basiretsiz adam!

Hiç yorum yok: