20 Ağustos 2009 Perşembe

Dumansız Hava Sahası (Stadı!!!)

E hadi geçmiş olsun :) 19 Temmuz 'da çıkan sigarayı kamu ve toplu alanlarda yasaklayan kanun sonrasında ligler başladı. Bununlada beraber 18 Ağustos günü Devlet Bakanı ve TFF Başkanı bir araya gelerek statlarda da bu kanunun uygulanacağını ilan ettiler.

Bende yazmayı düşünüyordum ama fırsat olmadı, AcetoBalsamico'da bu konu hakkında yazıyı görünce bende ekleyeyim dedim :) Aceto'nun anketinde %58 bu yasağı destekliyor. Bu nasıl olacak, gerçekten bende bilemiyorum. O insafsızlık demiş, bense haksızlık ve esaret diyorum. Evet ben diyorum :) Çünkü ben sigara içmiyorum :) Ama puro içerim. Beni geçte, o sıkıntı ve stres altında insanlara tütürmenin yasak olduğunu kim dinletebilir??? Bence kimse :) Aslında bize yasak geçen senenin başında başlamıştı. Zaten içemiyorduk, tam bizim yerin ön sırasında 2 çift vardı ki tüm sene azap çektirmişlerdi bize. Kanlı bıçaklı olmadıysak, büyük başarı... Geçen hafta sonu Sivas maçındayken de, ne yalan söyleyeyim içen görmedik :) Anca devre arasında arkadaşlarla tribünün en altına inip içildi, ama maçta asla :) Ama ben görürüm bir 6S maçında veya Avrupa Kupası maçında... O sinirle, o stresle, o şevkle, o zevkle... Bekleyelim ve görelim.

Hiç yorum yok: