16 Ağustos 2009 Pazar

Yeni vapurlar

Yeni vapurlar... Dün gibi hatırlıyorum, ilk bu haberi Milliyet gazetesinde görmüştüm. Hatta bir anket vardı, bir çok tasarımı halk oyluyordu. Ki hangisi üretilsin diye... O zaman çok populist bir yaklaşım olarak değerlendirmiş ve bu yeni vapurların eskisinin yerini almasını hiç istememiştim. Dile kolay hayatımız o eski vapurlarda geçmişti. Aslında gerçek ikoncandı o İstanbul silüetinde :)

Taaki bugüne kadar... Evet, daha bugün bindim yeni vapurlardan birine Beşiktaş - Kadıköy hattında... Merak da ediyordum, binerken bir anda karşımda görünce sevindim. Şimdi içten bir özür dileyelim öncelikle. Walla süper olmuş :) Uzun uzun anlatmaya gerek yok, herkeslerin binmişliği vardır herhal, biz geç kaldık :) Konfor, kalite, tarz... Hepsi bu tasarımda buluşmuş. Tebrikler...

Hiç yorum yok: