28 Ocak 2010 Perşembe

29 Ocak

29 Ocak... Büyük gün! Aslında diğer günlerden hiç bir farkı olmayan, her zaman ki gibi bir gün olarak geçmeye de namzet... Ama... Aması var...

Bu Pazartesi sabahı işe gitmek için koltukta yaşadıklarım, hiç aklımdan çıkmıyor. Koltuk diyorum, daha bu hafta yatakta siftahım olmadı, kısmet ne diyeyim :) ... Aslında konu Pazartesi sabahı falan da değil, tüm sabahlar!!! Artık her gece yatarken yarın sabah nasıl uyanacağım alacakaranlık kuşağını yaşamak istemiyorum!!! Bunun bi sonu olmalı :) Hiç adetim değildir, geçen öğle yemeği için İstiklal'de bu düşüncelerle yürürken, birden Milli Piyango'nun merkezinin önünden geçiyordum. Şeytan dürttü, gittim 13 tane piyango bileti aldım :) Deme 13 uğursuz sayıdır diye, amaç o zaten! Ters totem benimkisi... 29 Ocak, yani yarın çekiliyor piyango :) Büyük gün oluşu ondan :) Artık vursun da sabahlar olmasın be... Çok fazlada istemiyorum...

Hiç yorum yok: