11 Ocak 2010 Pazartesi

Bi Çakma Sırtlan Hikayesi

Bir konudan daha bahsetmek istiyorum, bende dolu :) ... Çok açık ve net olacağım. Zorlanmama da pek gerek olacağını sanmıyorum zati. Görmem yeterli... En güvenli olduğunuz yer neresidir? Eviniz... Di mi? Benim gelecekte pek olmayacak gibi :) Öyle hissediyorum. Hatta yakın gelecekte... Yarından da yakın olması an meselesi...

Hayatım boyunca kedileri hep sevdim ben... Her klasik sohbette köpeklere tercih eden, gene ben... Ne kadar sevsem de hayatta eve giremezdi. Zaten bunu çaktılar bana, çaktılar. Baştan söyliyim... Hem de 2 kere... Bi böyle hayatıma sokarak çaktılar, bi de Kırpık 'ın metabolizmasının gelişimiyle...

Küçücük, ufacıktı, el karadı.... Sessiz, sakin, zahmetsiz... Rengine de hasta oldum. O kokan nefesinin bile bağımlısı oldum, içime çekmeden duramadım :) Ya peki soruyorum, bi kaç ay önce böyleydi de şimdi nası geldi bu hale? Kedi diye aldık bunu, daha 6. ayında nice köpek cinsinden hallice oldu. Hayır büyüsünde, ben pek hesap edemedim galiba. Etseydim, daha bikaç ay önce onu öyle sever, öyle delirtir miydim? Kızdırdığında kıçına vurduğum şaplakları zaten yazmıyorum, hatırlamak dahi işime hiiç gelmiyor! Hele ki şu yılbaşı ağacı savaşlarımız aklıma geliyo! Yapmaaa yaaa!

Gerçekten vücudunun dışında, ehemmiyetle pati ve diş gelişimini de takip ediyorum. Verilerse, hiç hoş şeyler göstermemekte direniyor. Trance müzik ile büyüyen bir kedi anatomisi daha nasıl olabilir ki? Derken vücumu inanılmaz hassas bir üreperti kaplıyor. Göğüs uçlarım bile kalmış, artık gerisini sen düşün :) Öyle bir fantezi ki, evde halı yok, her koştuğunda sanarsın içerden Wolverine, 4 nala sana geliyor. Sal kendini, başladı SadenerLand 'de Elm Amca ile kabus. Hayır, zaten demiştim buna Dart Vader 'ım diye. Ama bunun ışın kılıcına ihtiyacı olmayacak sanki, tırnakları gayet kafi... Sal derinişçilerin üzerine... Diyorlar ki, 2 yaşına kadar büyürmüş kediler... Şimdi düşünüyorum, bu 6 ayda böyleyse, 2 senede vay anam halime. Bunun 2 boy büyüğü zaten sırtlan!... O dişler falan... Walla bu gidişle, ilerde yer beni. Kessin yer... Zaten evde yürürken takip de etmeye başladı... Bi gece ansızın... Ne olduğunu bile anlamadan!... Çakma sırtlan diye dalga geçerken, bok yoluna gidicez. Ha bak bok dedim, aklıma geli... Bak Kırpık, yedirdiğimi içirdiğimi geçtim ben, hehali hoş olsun! Ama bak bokunu bile ben temizliyorum ya, onun bi faydası olsun bari kaderime... Oh içim geçmiş, dalmışım? Nerdesin lan! Hah, yok ya büyük bu yaa!...

Bak fırladı ok gibi gene... Uçtu walla, radar olsa yakalamaz... Hayal mi gördün sen? :) Var buralarda ondan... :) Olm gene nereyi indiriyosun aşşaaa... Bi yerlerden bi ses geldi ama... Yaa 2 dalga geçmeye gelmiyorsun... Hay ben senin gibi prensin!... Ama seviyorum, bunu da seviyorum... Hem de çok seviyorum... Canım ki...

Hiç yorum yok: