7 Ocak 2010 Perşembe

Hayatta nefret ettiğim şeyler - 23

Windows mu 7? Tam yılbaşı arifesi bizim hard disk sizlere ömürdü. Yenilenirken bari Windows 7 kurduralım dedik. Aslında insanoğlu korkar yenilikten... Hele yaşta ilerledikçe, alışkanlıklardan vazgeçemez olur. Yeri geldiğinde devreye sokar firewall'unu :) Bende artık helesi var ki, nasıl cesaret ettiysem artık... Kolay değil, ben manyağım, ciğerini bilmem lazım. Rastladım mı terso bi yere, detayını öğrenene kadar forumlarda dolaş dur artık... Yok araştırmak problem değilde, o an geldiğinde şıp diye yapamıyorum ya istediğim şeyi, o koyuyor.

Yanlış anlaşılmasın, zımba gibi W7... İnanılmaz hızlı, 3G mübarek. Kıl olduğum yerleri yok değil, değişen desktop gruplama yapısı, dosyaların özellikleri, DirectX 11 3D'si, control panel menüsü... Ama zevk veriyor, güzel oluyor uğraşması. Ee o zaman niye bu bölüme koydun denirse, bi şey var ki yedi bitirdi beni. "Show Desktop" diye efsane bir kısayol vardır masaüstünde. Galiba 98'de ilk çıkmıştı. Ne güzel sol altta duruyordu.

E be Bil Amca, neden koyarsın onu W7'de sağ alta??? Yaa herşeyine alıştım ama ona alışamadım! 11 senedir refleksten çıkmış artık, genlerime işlemiş. Zınk diye sol alta gidiyor elim. Herkes gider Mersin'e, elim gider tersine... Her seferinde hsktr demekten kendini alamıyor insan... Seke seke gün bitmiyo walla... Kafamı her seferinde sağa eğmekten fıtık olucam. Nefret ettim ya, bıktım usandım... Kahretsin walla, olmaz bu eziyet günde bin kere... Bu yazıyı yazarken bile kaç etti, ben sayamadım küfretmekten... Sen bin sen, ben yüzbin kere nefret ediyorum senden... Yazıklar olsun, vardır mutlaka bi çaresi de, bende salaklık! Araştırmadım üşengeçlikten... Wallahi Windows 7 beni...

33 dk. sonrası: Yaa, çok kolaymış yaaa... Boyum posum devrilsin benim, nefret ettim ya kendimden, walla nefret ettim...

Hiç yorum yok: