21 Ocak 2010 Perşembe

Eder mi bu kadar :)

Bireysel belki ama, benim için gurur doludur Sadener 'in hikayesi... 1999 yılında tek sayfa ile başlayan, içinde 1 adet resim ve benle ilgili bir kaç cümleden ibaret olan bir hikaye...

1996 yılında bilgisayar ve internetle tanışan bir insanım... Açık söylüyorum, internet denen meret, o zamanlar yemişti aklımı... O sonsuzlukta bende yer almalıydım... Geceleri gözüme uyku girmiyordu, hayal kurmaktan. Sırf bunun için HTML dilini öğrendim kitaplardan, kendi kodlarımı kendim yazabilmek için... Yoktu o zamanlar bugünkü tasarım programları... Engelleri birer birer aşarken, aslında en önemli şeyin eksik olduğunu farketmiştim. Dünya üzerinde sadece beni temsil edecek bir sanal kimlik... Öyle bir şey olmalıydı ki, sadece beni anlatmalıydı, yazdığında sadece benim hikayemi çıkarmalıydı :) Asla bir eşi benzeri olmamalıydı. 2 senemi almıştı bu süreç ama yıllarca düşünürken değil bi anda çıkmıştı o... Sadener... Onu bulduğumda, gerçekten inanamamıştım.... Çünkü öyle bir kimlik çıkmıştı ki ortaya, beni en iyi anlatacak kadar mükemmel, dünyada eşi bulunmayacak kadar kusursuzdu. Hatta bugün bile... Vay be, 11 sene geçmiş o tek sayfadan bugüne...

Biraz önce, internette gezinirken bir site keşfettim :) Girdiğin her sitenin değerini gösteriyordu. Hiç aklıma gelmemişti daha önce. Bir an durdum ve başladım heyecanla yazmaya... Enter'a basınca... Gerçekten sevindim rakamı görünce, Sadener.com ile USD 5.258 'lik bir değer yaratmışım. Dünyada çapında ise 12,651,815 sıradayım :) İnsanı gerçekten mutlu ediyor, az veya çok olması önemli değil... Önemli olan varlığımı devam ettirebilmek... Google 'ın değerini USD 8 milyar olarak görünce, daha kat edilecek çok yol olduğunu anlıyorsun :))) ama olsun. Benim daha vaktim var... Sadener.com forever...

Hiç yorum yok: