23 Ekim 2008 Perşembe

Fenerim vardı bir zamanlar...

Daha Cumartesi yazmıştım. Böyle olmaz, olursa tecavüz olur demiştim, ayıp da olur diye eklemiştim. Çok ayıp oldu. Ben, olsa olsa en fazla 4 olur derken 5 oldu, olmadı... En son 94 'te Caen maçında 1-5 'i görmüştüm. Ahh şimdiki Migros tribününün dili olsa da konuşsa o günkü ruh halimi... Sonra Van 'da takmıştı, gazeteleri Kan-re-Van başlıkları süslüyordu. Unutulur mu? Cık... E bide hayal mayal hatırladığım 90 'da Aydınspor var oda 1-6 idi :) Milan'dan bile Şükrü Saraçoğlu 'nda 4 yemiştik. Ama nasıl yemeyelim o gün bukalemun Servet vardı... Shevchenko haşavat etmişti Servet 'i, savaşta düşman bile yapmadı Şeva 'nın yaptığını...

Neyse, mevcut durum artık Guiza atamadı, Volkan tutamadı, Aragones yönetemedilikten çıktı... Başka bir boyut kazandı. Yukarıda saydığım her durumda bile böyle değildi Fenerim. Tarihinin en kötü durumudur bu... Günlerdir Aragones sekerek!!! gitsin demekten ben bıkmıştım... Ama arkasına bakmadan gitsin de, sanki yetmez gibi... Çünkü başka birşeyler daha var ters giden... Bazı futbolcularımızda... Bir de sevgimizde sorun var gibi, birlikteliğimizde... Düşünmek bile kötü...

Ahh, ah, Fenerim vardı bir zamanlar Inter 'e top göstermeyen, Sevillayı perişan eden, Chelsea 'yi geriden gelip yenen... Olsun bizde hep destek, tam destek... Biz ne günler gördük, biz kötü gittikçe bütünleşiriz... Bizim sevdamız renklere, siz futbolculara değil... Mezara kadar...

Son söz siz futbolculara... Taraftar maçtan önce "BELIEVE" diye yazdı, gösterdi size... Bu halinize rağmen, her zaman olduğu gibi biz size inandık. Ama siz... Yazıklar olsun. Tekrar yazıyorum, bu forma kutsaldır, nasip olmaz herkese... Hep "Güç ve Onur" derdim... Biliyorum ki hepiniz güçlüsünüz, peki ya Onur!...

Hiç yorum yok: