18 Ekim 2008 Cumartesi

Milyarlık Eşşşekler!

Şimdiki jenerasyon hatırlamaz. Bu deyim, 90 'lı yılların başlarında Fenerbahçe taraftarının sıklıkla kullandığı bir tezahürattı. Başka bir deyişle Fenerbahçe taraftarı olarak izlemeye doyamadığımız, Türkiye tarihindeki en uzun süreli gerilim dizisinin adı... Yıl 2008, bugün Kocaeli maçını seyrediyorum, daha ilk dakikadan itibaren sanki o yıllardaki çocuk halime dönmüş gibi bu lafları haykırıyordum içimden. Bu nasıl bir futbol, biri bana anlatsın!

Aragones Hoca geçen hafta demişti ki, kimse benden bu takımdan petrol çıkarmamı beklemesin! Ulan bunak, bu takım 4-5 ay öncesinde Şampiyonlar Ligi nde çeyrek final oynadı. Bir Aurelio gitti sadece, Güiza - Emre gibi eklenenleri saymıyorum. A.q. takımın... Aziz Başkan, al bu herifi! Almazsan üzgünüm ama yakında el ele tutuşup gideceksiniz. Benden söylemesi... Bu arada Salı günü maça giderken beyaz mendilimi alıyorum, İspanyol taraftarlar beyaz mendil sallayarak protesto ederler istediklerini... Aragones, senin anlayacağın dilden hani...

Siz futbolcular! Kabul ediyorum, kasten oynamıyorsunuz, bilir Büyük Fenerbahçe taraftarı bu durumu... Ancak, bu forma kutsaldır, herkese nasip olmaz. Aklınızı başınıza alın. Salı Arsenal maçı var, bu halinizle çıkarsanız sahaya tecavüz olur walla, ayıpda olur... Baartmayın beni "Milyarlık Eşşekler" diye...

Hiç yorum yok: