15 Ekim 2008 Çarşamba

Milli Takım sürünüyor...

Bugün rakip grup sonuncusu ve puanı olmayan Estonya idi... Sonuç fısır - fısır... Maç desen ızdırap... Fenerimden kötü oynuyorlar ben ona inanamadım :) Kanser ettiler, dayanamadım 2 çift yazayım dedim, içimde kalacak yoksa... Hocam bu ilk mi? Değil... Avrupa şampiyonası da dahil en az 10 maçtır o kadar kötü bir futbol oynuyoruz ki, yuh! Hatta yuh ötesi...

Fatih Hocam, 6S 'lisin diye mi bilmiyorum ama ben seni hiiç sevemedim. Kasılmaktan bir gün yarılacaksın ama ne zaman? Avrupa şampiyonasında da, herkes "Milli Takım" ı etiketlerden seçsin okusun, gene beğenmemiştim. Allah yardım etmişti, çocuklar azmetmişti de goller geldi. Geldi de hepsi mucizevi şekilde... Hala kimseler inanamıyor :) Bizzat orda şahit olmuştum. Ama sen çıkıp astık kestik demiştin. Al sana sonuç!!! luk et di tabelaa hocam... Sen bundan anlarsın...

Hiç yorum yok: