17 Ekim 2008 Cuma

Ne güldüm yaa!!! Hahhaha / Hamit'ten yeni imaj...

Öncelikle belirtmek isterim, asla kastım dalga geçmek değil, aksine de çok beğenirim Futbolunu Hamit'in... Ofiste çalışıyordum, yoruldum... Dedim bi milliyete bakalım, memlekette neler oluyor. Yeni haber : Hamit 'ten yeni imaj... Demişki Hamit, "Herkes zaman zaman kendisinde değişikliğe gidiyor. Ben de sakalımı uzatmaya karar verdim. Genç kızların bu son halimi çok beğendini düşünüyorum. Sürekli beğenileriyle ilgili bana mail atıyorlar"...

Güzellik görecelidir ama görünce komiğime gitti, hemen aklıma ne yorumlar yapılmış görmek istedim. Okuyunca da yarıldım gülmekten... Paylaşmak istedim, maksat tebessüm olsun :)))

- Yakismamis hamit kardes vallahi hacivata donmussun,
- Hamit At hırsızı gibi olmuşsun,
- Hamit İvedik olmuş :) ,
- Taş devri insanlarına benzemiş,
- İmaj mı??? eğer hamit buna yeni imaj diyorsa bende hamit e bir doktora görünsün diyorum:),
- Resmi görünce aklıma ilk maymunlar cehennemi filmlerininin yeni bölümleri çekilir mi acaba diye bir soru geldi. güzel filmlerdi değil mi ?,
- El-kaide hamit ! Ya bu ne hal, sakal koşarken hızını keser. kes onları ,
- Aynısını ben yapsam arkadaşlarım acır görüntüme kuaföre götürürler bizden diyerek ! ama ünlü biri yapınca imaj oluyor :D ,
- Ne bu kurt adam mı? ,
- Bu haliyle; kaleci ile karşı karşıya kaldığı her pozisyonda golünü atar:) ,
- Aşagı tükürsen bıyık yukarı tükürsen sakal abi çok çirkin olmuşsun be kes valla sakalı makalı ,
- Hamit kızlar dalga geçio herhalde, olmamış be.

Linki aşağıda, sonradan da bakmak lazım, bu yorumlar burda bitmez. Benimde boş anıma geldi heralde, aklıma yorumlar geldikçe gülüyorum, gözlerimdem yaş geldi... Ahh Hamit ah, kırdın geçirdin beni!
http://www.milliyet.com.tr/Spor/SonDakika.aspx?aType=SonDakika&Kategori=spor&KategoriID=&ArticleID=1004575&Date=17.10.2008&b=Hamitten%20yeni%20imaj&ver=25

Hiç yorum yok: