19 Ağustos 2010 Perşembe

Fener bu akşam ne yapar?

PAOK maçı geldi çattı... Kabus gibi biten geçen sezondan sonra, kabus ötesi bir sezon başlangıcı ilaç gibi gelmişti bize :))) Genç Çocuklar diye taş-maş geçmiştik, vermişlerdi elimize :) Antalyaspor maçını hiç saymıyorum, anamızın ligi çünkü. Gözünü kapasan ilk 3'te bitiriyorsun. Maç öncesi girmeyelim bu geyiklere... Ama nedense ben Aykut Hoca'dan çok ümitliyim. Aslında herkes ümitli de takıma kimse güvenmiyor. Ama o asık suratlıların içinde tek tebessüm eden kişiyim bugün. İnanıyorum, güveniyorum, alnımızı kara çıkarmayacaklar. Umarım... Galibiyet ve beraberliği de geçtim, tek farklı mağlubiyet bile bize yeter. Hele bir de gol atarsak yeme de yanında yat! Yeter ki 2 fark veya üstünü yemeyelim :) Çıkmaz yoksam! Sonra gene bir türkü tuttururuz her sene olduğu gibi anamızın liginde; "Şampiyon Fenerbahçeee ooo oooo, Şampiyon Fenerbahçeee oo oooooooo" Hadi iftara kadar ben yatar!

Hiç yorum yok: