18 Ağustos 2010 Çarşamba

Midenin hacmi kaçtır ki?

Ayıldım sanki gene biraz... Her sene, her iftar sonrasında hep aynı nakarat var ağızda... "Walla yarın az yiyeceğim" billa milla falan... Ama yok fayda... Hayır işin komiği, iftarı o an açmasam yiyeceğim de yok. Ama ne zaman ki yemeğe başlıyorum, işte o an içimdeki hayvan mı uyanıyor nedir!!! Ne varsa yiyorum... Az da varsa nasıl beceriyorsam gene abartıyorum... O kadar yiyorum ki, karnım göğsümden başlıyor! Nefes bile almak na mümkün! Ama dedim ben başta, içimdeki hayvan uyanıyor diye... 90 derece oturmak zaten mümkün değil, koltuğa kadar atabilirsem kendimi bayılıp kalıyorum. Kalkamazsam yuvarlanmak diye bir fiil var, yumuşak bir yere kadar onu uyguluyorum. Bazen gece yarısı açılıyor gözlerim, bazen de ertesi sabah :) Bak gene yazıyorum, yarın az yiyeceğim :)))

Ps. Oldu canısı...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

mide hacmi 1, 1,5 litre kadardır.
ideali bunun 1 litresini doldurmak.
çoğu kimse aynı dertten muzdarip, duygulara tercüman olmuşsunuz.