28 Ağustos 2010 Cumartesi

Hayatta nefret ettiğim şeyler - 32

Ben şimdi sorarım size... Biz 15 sene önce cep telefonsuz ne yapıyormuşuz arkadaş??? Nası iletişim kuruyormuşuz? Nası buluşuyormuşuz? Nası iş yapıyormuşuz? Hadi cep telefonunu da geçtim, şu BB denen cihazı keşfeden firmanın ben gelmişini geçmişini... Hadi telefon da iyi de, o minnacık bir kırmızı ışık, bir adamın bu kadar mı asabını bozar??? Arkadaş, ben bu BB telefona, modern çağın tespihi diyorum, sürekli elde tır tır tır... Yetti be! Bu nasıl yoğunluktur basketbol şampiyonası ana sponsorluğu içinde... Nutkum sıyrıldı, yaşamdan soğudum... Sürekli telefon, sürekli mesaj, sürekli mail... Her durumda o kırmızı ışık!!! Yanmasın o artık! Ruh sağlığım bozuluyor her yanmaya başladığında... Gecenin bir körü bile olsa yandı mı bakasım oluyor, tutamıyorum kendimi... Nefret ediyorum, iğreniyorum, tiksiniyorum, kusuyorum, bıkıyorum, ölmek istiyorum, yetmiyooor yetmiyor! Kelimeler yetmiyor o kırmızı ışığa duyduğum nefreti anlatmaya... Yeter artık hızlanmayalım, nereye kadar bu tempo? Now! Stop it! Stupid! :))) Böörgh!... Kırmızıııııı :))) Böörgh!...

Hiç yorum yok: