9 Ağustos 2010 Pazartesi

Yeni sezona başlarken...

Yeni sezona başlarken bende çapımda 1 - 2 cümle yazmak istiyorum. Benimde bu takım üzerinde bazı haklarım var. Bu çerçevede beyan edeceğim, Young Boys ergenliğini bizim takımla yaşayınca...

Daum'un arkasına tenekeleri bağlayanların önünde geliyordum. 16 Mayıs faciasından sonra kimin geleceği hiç umurumda değildi. Daha ne kadar kötü olabilirdik ki??? Ama bu isim Aykut Kocaman olunca bir ümitlenmiştim. Aklımda o meşhur tezahürat yankılanıyordu; "Nassı koydu Aykut kocamaaaaan, kocaamaaaaaaaan, kocaamaaaaaaaaaan oo ooov! Oyun felsefesini hızlı ve dirençli oyun olarak açıkladıktan sonra da sevinmiştim. Öyle Fenerbahçe'liye sevinmek müstahak olmaz! Yerleştirdi bizim genç çocuklar!!! sağolsun daha ilk 2 maçta...

Uzatmayacağım!... Bu kadar bu renklere gönül verdim, bu kadar böyle rezalet ötesi fecaat bir oyun görmedim. Sustum bir gelişme olur mu diye, çıt yok! Yazıyorum arkadaş! Ben olsam, daha maçın ertesi günü Deivid, Önder, Bekir, Bilica, Christian ve Guiza'yı sepetlerdim. Hiç düşünmezdim, hemmen hemmen... Santos'un da o bitik hali için devre arasına kadar zaman verirdim, olmadı onunda tak sepeti koluna... Göndeeer! Kazım kalsın, seviyorum akıllanır belki... Bir de hala bu takıma forvet arıyorlar :) Takımda 2 tane Türk Milli takımı forveti ve 1'de son Avrupa ve Dünya şampiyonu İspanya Milli takımı forveti varken... Niang - Gyan beri dursun, hemen 2 stoper ve 1 ön libero alırdım. Ama öyle Avrupa'dan Amerika'dan değil, Afrika'nın balta girmemiş ülkelerinden bulurdum. Sahaya salınca koşsun it gibi, rakibi parçalasın diye! Sonra artık Niang mı gelir Kamasutra'mı farketmez!... Bakarız önümüzdeki pozisyonlara mı olur artık, maçlara mı?...

Son olarak da Alex polemiği için 2 çift lafım var! Tamam kabul ediyorum, eski Alex değil. Hatta seneye kesinlikle takımda olmamalı. Heykeli dikilip omuzlarda emekli edilmeli :) Ama bu sene, bu sihirbaz adamın dışındaki diğer 9 adamı Stoch, Dia, Gökhan Gönül, Lugano gibi savaşçılardan oluşturursan, Alex muazzam bir final sezonu yaşatır bize... Benden temennisi...
Sonuçta Hatice yerine neticeye bakarsak, Fener'im gene adına yaraşır bir başlangıç yaptı... Gene yeni sezon, gene yeni umutlar, gene taraftara hasret var... Gene gene aynı senaryo olmasında :) Ben razıyım şampiyon olamamaya, ama akıllı olup erken kopsunlar :) gene bir son maça daha yürek dayanmaz artık! Hoş yalamanın önde gideni oldukta denebilir ama neyse şimdi Ramazan öncesi...

Hiç yorum yok: