28 Şubat 2009 Cumartesi

Aradan geçen 8 ay???

Lig başladı Ağustos 2008 'de... Bugün Şubat'ın son günü, Mart sayılır... Bırak 2 hafta önceki Hacettepe halısaha maçını... Olm siz nerdeydiniz ya? Geçmiş 8 ay nerdeyse!!! Hatta daha iddialı konuşuyorum, 1 yıl oldu beah! Chelsea maçı Mart 2008'deydi. O maçtan sonra ilk kez bu takımı seyretmekten zevk aldım. 2 kere yenik duruma düşmemize rağmen Sivas'ı 4-2 yendik. Ama gerçekten hiç önemli değil. Yenilseydik bile benim ruhum okşanmış olacaktı mücadeleden... Siz yeterki mücadele edin, bu büyük taraftar inanın sizden başka bir şey istemiyor. Hele Aragones 'i hiiiiiiiç istemiyor.

Bir paragrafta Alex ve Lugano'ya... Alex, sen insan değilsin, gerçekten değilsin ama, hikaye değil... Lugano... Sendeki bu hırs bende olsa %100 CEO olurum. Eğer sen, sene sonunda bu takımdan gidersen, Pierre van Hooijdonk 'un gittiği kadar üzüleceğim. Aziz Başkan 'a sesleniyorum, yemin ediyorum maaşımın bir bölümünü Lugano için seve seve bağışlarım. (Sanki hiç para harcamıyorus gibi :-O ) Bu taraftar seninle gurur duyuyor...

Hiç yorum yok: