26 Şubat 2009 Perşembe

Hayatta nefret ettiğim şeyler - 13

Kaç zamandır eşşşşşşşşşşek gibi çalışmışsın... Ne kendine zaman ayırmışsın, ne de sosyal hayata... Ot gibi iş - ev - iş - ev - iş - ev yapmışsın... Yetmemiş yılsonu açıklamasında uydudan tüm kanallara canlı yayını basmışsın, hatta İstanbul - Bursa 'yı da birbirine bağlamışsın... Stresten ömründen gitmiş gene günler, haftalar, aylar, yıllar... Saçlarda çoğalmış beyaz saçlar... Alnının akıyla kendini eve atmışsın... Yolda eve saparken bi de dumur olmuşsun, ama yuhhhh ki, ne yuhhhhhh, çüşşş! Huzur, müzik, Armin, kanatlar... 1-2-3-4-5... Derken... O da ne? Aaaaa dolapta kalmamış... Oha yok artık... Arkadaki dolaba koşarsın... Hayııııııııııııııır! Orda da yoooooooooook! Hıaaaaaaaaaaaaaa... Hıaaaaaaaaaaaaaaaaa... Burda devreye format giriyor :) Nefret ediyorum, gerçekten nefret ediyorum... Nasıl biter yaaa? Olmaz, olamaz... Çok ayıp ama... Almak lazım ama nasıl gidilir yaa? Yapma yaaa, inanamıyorum... Redbull yolları taştan, sen çıkardın beni baştan... Umarım yolu bulurum... Nefffffret ediyorum, nasıl biter ya, nasıl???

1 yorum:

pebble dedi ki...

bull-shit! demek geldi içimden türkçesi tezek çoktur kalorisi boktur :)