18 Şubat 2009 Çarşamba

Hayatta nefret ettiğim şeyler - 12

Bu sefer konu gerçekten beni çileden çıkarıyor, ama çok gerçekten. Bir işim yüzünden arabayla geçtim işe, ee dönüş eziyet tabii... Köprü yolunda binlerce araba, mal mal birbirimizin ardısıra dizilmiş, tespih misali gıdım gıdım yolculuk ediyoruz. Buraya kadar her şey normal, klasik bir İstanbul akşamı... Ama işte o bu kadar değil. Her nedense karşılaştığımda tüylerimi diken diken eden bu olay, o kadar çok tekrarlanıyor ki!!!

Emniyet şeridinde giden resmi veya resmi kılıklı arabalardan gerçekten nefret ediyorum. Lan sen kimsin! Kimsin! Ne işin var orda??? Benden ne farkın var senin? Kimsin olm! Ben santim santim ilerlerken, sen neden gidersin orda? Ha hasta vardır, olay vardır, amenna! Ama bomboş yolda, süzülerek, seyrüsefer halinde gitmeleri beni çileden çıkarıyor. Bi de "aaaaaaaaa" diye kesik kesik siren çalmıyorlar mı? Yaw neden yol veriim a.q. yaaa. Yazarken bile çileden çıktım, kimsin sen! Benden kesilen parayla karnın doyar, benim verdiğim veya vermediğim oyla oraya gelirsin! Walla bigün başım belaya girecek verdiğim tepkilerden, bigün alacaklar içeri beni bu yüzden... Boyunuz posunuz devrilsin, Allahınızdan bulun...

Ps. Nassı kızmışım, dikkatimi çekti, kelimeleri çok ikili ikili kullanmışım... Mal mal, kesik kesik... :) Kızdırma beni, yazık banada, maaaaaazeretim vaaaaar, asabiyim ben...

Hiç yorum yok: