9 Şubat 2009 Pazartesi

Bu forma herkese nasip olmaz!!!

Gene aynı nakarat... Geçen sezonun açılış maçıydı galiba İBB maçı... Bir heves, kalkıp taaa anasının nikahındaki Olimpiyat Stadına gitmiştim. Roberto Carlos falan var ya takımda, dedim ki göreyim yerinde, silecek süpürecek Fenerbahçem... Sonuçta almıştık elimize, bizi 2-0 yenip, taktılar sepeti kolumuza, yolladılar bizi yolumuza...

Bu sene de farklı olmadı. İnanılmaz bişii olacak belki, ben seyretmedim maçı... Walla içime doğmuştu sanki, ama ben berabere kalırız diye düşünmüştüm... Evde takıldık... Yazık... Bu taraftara, size inananlara yazık... Girmeyeceğim goller ofsayttı, rüzgar vardı, rakip 10 kişi 9 kişi kaldı, Aragones sapıttı konularına... Lan sizin başınızda bırak Aragones bunağını, eşşek olsa gene takır takır oynamanız lazım. Üstünüzdeki Fenerbahçe forması... Armani, Gucci, Porsche, BMW değil... Gidin onları paranızla alın... O forma için ölürüm lan ben! TOPUNUZUN A.Q. BEN... Artık blogu RTÜK mü kapar, Aziz Başkan mı yakalar, futbolcular mı görür, okuyana mı ayıp olur, ben bilmem, anlamam... Kalmasa burda keşke, sizi görsemde suratınıza söylesem... Bu forma herkese nasip olmaz, kıymetini bilin şerefsizler!!!

İstemiyoruz, ne şampiyonluk, ne de kupa... Rahmetli İslam Çupi 'nin kemiklerini sızlatmayın yeter!!! "Fenerbahçe büyüklüğü ne şampiyonluk büyüklüğü, ne kupa büyüklüğüdür. Onun büyüklüğü başka bir büyüklüktür işte, adı konamaz" ... Saygıyla anıyoruz seni, tabii ki senin gibi hisseden Fenerbahçe taraftarları olarak...

Hiç yorum yok: