12 Şubat 2009 Perşembe

Tunes of The Week - 16

Lafı hiiiiç uzatmayacağım! Geçen hafta buradan sizlere hüzün vaadetmiştim ya, üzgünüm ama bu hafta daha da ileri giderek sizlere büyük acılar vaadediyorum. Hemde en derininden... Fallen'ı daha bugün yakaladım, 4 saatimi ise netten bulmaya adadım. Özel editlediğim ASOT introsuyla... John Askew'a da arkasında yer verdim, kendinle yüzleş diye :-O ... Ooooooffff off, gerçekten anlatılamaz, anlaşılamaz... Cosmic Gate ve Moonbeam ise çoook acıklı, gerçekten böyle yaşanamaz... Your enTRANCE is fearless...

- Manvel Ter-Pogosyan feat. Jenni Perez / Fallen In Too Deep
- John Askew feat. Senadee / Nothing Left Between Us (Duderstadt Progressive Dub Remix)








- Cosmic Gate feat. Emma Hewitt / Not Enough Time (club mix)







- Moonbeam feat. Blackfeel Wite / Your Wind is in My Hands (original mix)






Hiç yorum yok: