7 Mayıs 2009 Perşembe

Attacked of the Killer Bee's

"Attacked of the Killer Bee's"... Sene 1991... Zamanın en baba trash metal gruplarından Anthrax'ın o sene çıkarttığı albümdü... Kaan :) pek sevmezdi gibi hatırlıyorum, ama ben severdim onları. Çok güzeldi be, bak şimdi tüylerim ürperdi :) Nerdeydi benim o kasedim, bulup dinleyelim tozlu kutuların arasından...

Bu ara arılar aklımda. İçgüdüsel evrenin krallarından... Çok özeldir aslında onlar, çok incelemişliğim vardır. Sadece tekini söyleyeyim, acaba hiç kimse zihninde düşünmüş müdür, yaptıkları o petekleri... Herkes çatalını, bıçağını daldırıp bilir, zevkle onu parçalayıp yemesini, otellerde, evlerde... Bu özel yaratıklar, dört bir yandan peteği örmeye başlarlar ve kusursuz bütünlükte ortada birleştiriler??? O yaratıklar içgüdüsel olarak bunu yaparken; e be insanlar (beyin sadece insanlarda ya a.q.) en akıllılarınız otursun dört bir yana, başlasın çizmeye kağıda... Becerebilir misin ortada peteği kusursuz oluşturmayı? Yavaşşş...

Bi an yaşadığım dünyaya bakıyorum. Bi de dönüp geçmişi hatırlıyorum (çok gitme 50 - 100 yıl) ... Sonrada biraz geleceği kurguluyorum... Korkuyorum... Her şey çok hızlanıyor, işler, ilişkiler, teknolojiler, hayatlar... Nereye kadar? Sonu nerde? Sonunda ne olacak?... Her geçen an, insanın özgürlüğünden kısıtlanıyor, hayatından çalınıyor, huzurundan soyutlanıyor, birbirine yabancılaştırıyor. Arılar gibiyiz dışarda, işte... Makine düzeninde, sistem dahilinde, geçen zamanın esaretinde...

Her yerde yasaklar, gelenekler, adetler, formatlar, kurgular, sınırlar, düzenler, sistemler, vazifeler, kurallar, yasalar... Ne derseniz deyin, standartlaştırılıyoruz, yontuluyoruz, siliniyoruz... Zaman geçtikçe, her şekilde içgüdülerimizle yaşamaya doğru hızla gidiyoruz. Ey bu düzen, ey bu sistem, unutmaman gereken birşey var, arılar yeri geldiğinde içgüdüsel olarak büyük bir katile dönüşebilir... "Attack of the Killer Bee's"... Anhtrax görmüş taa o yıllarda hazin sonu, anlatmışta biz anlamamışız, hala da anlayamamışız ama zamanı geldiğinde kavrayacağızda... O zaman iş işten geçmiş olacak...

Hiç yorum yok: