4 Mayıs 2009 Pazartesi

Nerelerdeydiniz?

Wallah da seyretmedim, billahta seyretmedim. Hatta dedim en az 3 - 4 olur, yazık olur bize. Bu Aragones yüzünden gerçekten ne hırs, ne heyecan, ne şevk, ne aşk kaldı... TV 'de skoru görünce nutkum tutuldu, dumur oldum, daha da öfkelendim.

Küme düşmeye oynayan tüm takımlara puan kaptıranlar, son haftaların formda takımına seyircisi önünde sahayı dar ederse, daha geçen hafta Ankaragücü karşısında 2 pas yapamayanlar, efsane Barça gibi takır takır top çevirirse, tüm sezonda toplasan 2-3 şutu olan Guiza, tek maçta 3 inanılmaz şut çekip birinde gene Rüştüyü avlarsa, lige haftalar önce veda edenler, bu sene oynadığı hiçbir derbi maçını kaybetmemişlerse, ben de bu adamlara sorarım nerdeydiniz bugüne kadar a.q. diye... Yazıklar olsun, wallahta billahta hiç sevinmedim, hatta hatta çok kızdım... Günaydın beyler, geçti koca sezon, sürmeli sizin gibi eşşekleri Niğdeye...

Guiza'ya için de ayrı bir şeyler yazasım var. Ne de olsa malum çok hassasım bu konuda :) Yıl boyu sana sövdüm, sövdüm de sövdüm. Ne pırasalığın, ne lahanalığın, ne eşşekliğin, ne de öküzlüğün kaldı benim gözümde... A be acıların çocuğu! Madem böyle oynayabiliyorsun, niye oynamıyorsun? Geçen hafta o kaçırdığından sonra bu attığında neyin nesi? Yazık, çok yazık, geçen günlere yazık... Yazık etmişsin Guiza sen... Daha öncede yazmıştım, sen at yeter ki golleri ben göt olmaya razıyım!
2 çift de Bejeke'ye yazayım, 6S'de nasibini alsın bari... Nerde kaldı ezeli rakebat canlar! Güzel bir tezahürat vardır ya, şampiyonluk yarınlara kaldıııııı, gördün mü Kartal amcanın aynasınııııı... Yeşil'in laneti bu hahaha yeşiiil, ah yeşil... :))))) Umarım üzülmemiştir...

Hiç yorum yok: