18 Mayıs 2009 Pazartesi

Tunes of The Week - 28

Selamlar... Bu ara nedense hiç yazasım yok... Heralde biraz zihnim karışık, ona yoruyorum. Geciktik gene ama olmamasından iyidir :) Bu hafta da vokallere ağırlık veriyoruz. Nedense bu eşsiz vokaller, rahatlatıyor zihnimi, daha iyi hissediyorum kendimi. Bu hafta OceanLab 'ın yeni parçasını dinleyeceğiz, diğerleri gibi o da muhteşem. Ancak açılış parçamız için bir tırnak açmak istiyorum. Mike Mikhjian 'ın soundu ve Anna 'nın sesi, beni alıp götürdü, dönerim diye umut ediyorum :) Ben fena taktım, siz kendinize dikkat edin. Son olarakda Killer Spaceman ile bu haftaya veda ediyoruz. Geç kaldık ama fena mı, bir sonraki için fazla beklemeyeceksiniz. Perşembe görüşmek üzere...

- Mike Mikhjian feat. Anna Basel / Another Day (Kimito Lopez Remix)








- Above & Beyond pres. OceanLab / Lonely Girl (Gareth Emery Remix)







- The Killers / Spaceman (Sander van Doorn Mix)






Hiç yorum yok: