14 Mayıs 2009 Perşembe

Hayatta nefret ettiğim şeyler - 18

Başka yolun yoktur hemen hemen... Bilirsin tüm arayolları, kestirmeleri... Ama fayda etmeeeeez, kalmışsındır buraya mecbur... Caddebostan ışıklar... Hayatımı çürüttün! Yaşama küstürdün... 90 saniye de kırmızı yanar mı! Hadi bunu sineye çekersin de, arkasından 15 saniye yeşil yanar mı? O trafikte daha araba geçmeden kırmızı olmaz mııı? AliSami derler ama... Bu yeşil rengi takık zaten bana... Nefret ediyorum ama artık! Trafikten bi allahın kulu duysun sesimi, bi el atsın buraya, acısın ben kuluna... Walla çekicem bi gün el frenini bıracağım bokböceğini orada... Yürüsem 2dk, arabayla oradan 15dk... Zamanımını çaldın, gençliğimi harcadın, olmaz bu yaa... Gerçekten nefret ediyorum, ultra çok fazla ileri uç nefret ediyorum...

Hiç yorum yok: