19 Mayıs 2009 Salı

Paul Webster ve İstanbul / TE2009 part5

Güzel İstanbul'um. Ne senle ne de sensiz yaşanmıyor. Her doğan güneş, ayrı bir hayatı, yeni bir başlangıcı temsil ediyor. Geçmişte ne yaşanmış olursa olsun...

Sonradan farkettiğimde (ki bu dün oldu) beni oldukça şaşırtan ve aslında mutlu eden bu ilginç hikayeyi yazmazsam olmazdı... Sensation White 'a 44 gün kalmışken, Mart ayındaki unutulmaz Trance Energy 2009 hala gündemimdeki yerini koruyor :) Mainstage 'de John O'Callaghan performansı sırasında bir parça beni oldukça etkilemişti. Uzun zaman aramıştım, taaki dün bir anda karşıma çıkıncaya kadar. Armin van Buuren A.S.O.T. 400 Day3 'de duyunca hemen tanıdım, araştırdım ve sonunda buldum. Bulunca hem çok şaşırdım, hem de çok mutlu oldum.

- Paul Webster / İstanbul (Original Mix)








O gün, İstanbul'dan tek başına partiye katılan ben zatı muhteremin, unutamadığı parçanında ismi İstanbul'muş. :) Evet, Paul Webster ve İstanbul... O inanılmaz müzik, o dinlediğimde beni coşturan ve asla unutamadığım, kendimi benden alan, daha da geri vermeyen... İstanbul... Hala o anı yaşayabiliyorum ve unutamıyorum, aklımdan çıkmıyor... Hangi an mı? Bakalım TE2009'da bu parçada yaşananlara, kamerama yansıyanlara...

Ps. Evet, ekranda bi ara oldukça yakında gözüken el tabii ki benimki :) O an ben, ben değilim ki...

Hiç yorum yok: