22 Haziran 2010 Salı

Bir cahil cühela hikayesi...

İnanılmaz bir cahil cühela hikayesidir bu... Biraz önce dişlerimi fırçalıyordum, aklıma geldi... Ben uzun zamandır diş fırçası olarak Oral B Pulsar kullanıyorum. Ha neden diye kimse sormasın, nedeni yok. Migros'ta stantta tüm fırça modellerine bakarken bunu seçmiştim zamanında... Hem fiyatı biraz yüksekti, hem de tasarımı iyiydi. Her alışımda sordum içimden, bu niye pahalı diye... Üzerini okuma zahmetine hiç katlanmamışım!!! Sabah - akşam fırçalayıp durdum, gönlümce... Ama o gerçekle karşılaşma anı yaklaşık 2-3 ay önce yaşandı. Bi gece evde dişlerimi fırçalarken, nasıl olduysa bir anda fırça kıpraşmaya başladı. Gözlerim Scrat'ın ki gibi açıldı, bi vurdu aynaya geri geldi. Şaşkınlıktan fırçayı atmışım elimden :) Kendime geldiğimde anladım ki, fırçanın üzerinde düğme varmış, meğersem titreşimliymiş fırça!!! Ben onu ne zamandır kullanıyorumda, kaç tane fırçayı bir kere titreşimini kullanmadan attım :))) Neyin ne olduğunu bilmeden kullanmak!!! Ne kadar mallık! Milletin elinde ne Blackberry'ler, iphone'lar var, gidiyor sadece yes no alo için kullanıyor. Ne farkım kaldı benim bu salaklardan... Kıs gözlerini Scrat, foyamızı ortaya çıkaracaksın :)

Hiç yorum yok: