21 Haziran 2010 Pazartesi

Bizi kedi-koca ilan ediyorum.

Bu blogun mimarı Işıl'dır, kendisine şükranlarımı sunuyorum!!!

AFP 'de haber çıkmış bana atıyor. Neymiş Berlin'de 39 yaşındaki postacı Uwe Mitzscherlich, 15 yaşındaki obez kedisi Cecillia ile evlenmiş. Uwe manyağına bak! Bir de demiş ki; "Cecilia'yla daima sarılarak uyuruz, hep benim yanımda yatar. Kalplerimiz beraber çarpar."... Evlenirken şahitleri, Uwe'nin ikiz kardeşi Erik ve Euro 300.- ödedikleri bir aktör :) Başka kim bu işe alet olur ki, adam bulamamışlar :) Uwe anladım ki kesin salak! O kedi 15 değil, madem evleniyorsun 7 ile çarp 105!... Yani faydası olmaz artık, ruh hastası...

Bu haberi okuyan Işıl'ın hayal gücü çalışmış... Kırpık'ın patilerine kına yakacakmış, cateringi Whiskas'tan alacakmış, şahitlerimizi de Kötü Kedi Şerafettin ile Garfield yapacakmış!... Bi doktora görünmeli bence... Sen göründe, ben çok güldüm, Allah'ta sana şifa versin... Ne diyeyim :)))

Ps. Işılcım benimki erkek!... Bi dayanağın olsun bari :) ...

Hiç yorum yok: