13 Haziran 2010 Pazar

Spermin DNA 'sı...

Sabahtan beridir koşturuyorum, kan ter içinde eve atmışım kendimi... Bir oturdum, okuduğum habere bak habere... Konya 'da Selçuk Üniversitesi Meram Tıp Fakültesinde 40 denek üzerinde yapılan bir araştırma, pantolon cebinde taşınan cep telefonunun, spermdeki DNA yapı bütünlüğünü bozduğunu ortaya çıkarmış.

"Cep telefonu, spermin DNA'sını bozuyor"

Okuduktan sonra, boş bakışlarla son 15 yılım bir anda zihnimden geçiverdi :)

Ben işim yüzünden hayatımı verdim be bu telefona!!! Nerde taşıyacağım, şeyimin yanındaki cepte taşıyorum tabii ki!!! Hayır yapabilsem içime takıcam da simcardı, faydası olmaz diye korkuyorum... Ne yani şimdi, bizim kasa tam takır kuru bakır mı? Boşuna debeleniyoruz mu? Hadi bee? Yediğimiz gole bak!... Bu böyle löngedenek de açıklanmaz ki? Küçümsemek gibi olmasında Konya'da yapılan araştırmadan da ne hayır gelir! Bari bu da tek tutunacak dalımız olsun :) Madem mevcutu kaybettik :) Hadi doğru diyelim, belki denekleri yerel seçtilerse, o bozukluk rakıdandır... Malum, Konya muhafazakar ya, Türkiye 'de rakının en çok tükeldiği ildir kendileri... Bana gelmez rakı, biz tombalaya devam edelim, grand baba doooksan!

Hiç yorum yok: