19 Haziran 2010 Cumartesi

Sen nerden çıktın yaaa???

Nasılda yetersiz kalıyor, anlık görüntü... Bu Akşam TKA 'daki Serdar Ortaç'ın kıçıkırık konserinden sonra eve gelince, Armin Only - Utrecht 19.04.2008 DVD 'sini kullandım kendime gelmek için... Sabahın bu saatide olsa Cuma'yı heder etmenin hiç anlamı yok, son damlasına kadar tatmadan... Artık baygınlıktan mı nedir, muhteşem bir şov eşliğinde Sail'i dinlerken, tınıların arasında bir kadına vuruldum. Durdu gece, büyülendim adeta... Zaten şarkı yeteri kadar sarsarken, bir de denizci kızların arasındaki o insan evladı olabileceği tartışılabilecek dişi varlık esir etti ekrana... N'ettim buldum nette videosunu, hemen capture... Lazım çünkü... Nerden bulurum acaba adını :) Hani feysbukta falan taratabilirdim belki... Ya da twitter... Bi şansımı denemek isterdim, alt tarafı msj atacaktım :) Düşünüyorum da, dinlediğim eşsiz tınıların eşliğinde, seyirciyi coşturan o büyüleyici beden dilini bu fotoğrafın anlatması ne kadar da imkansız...

Anlaşılması zor olan başka şeylerde var... Hatta anlam verilmesi... Ben bunları düşünürken, tam da bunu anlatan şarkıda, onun orda olması manidar değil mi? Sail... Armin van Buuren... Muhteşem... Hele sonlardaki o an yok mu? İnsanı dumur eden... Duyduğunda içini acıtan... Bu kadar savunmasız vurulmaz, alt tarafı müzik bu... Hangisi demeyin, anlarsınız... Benim çok acıyor...

Armin van Buuren / Sail (Original Mix)







Ps. Binali yüzünden videoyu sonra koyacağım :)

Hiç yorum yok: