8 Haziran 2010 Salı

Scrat = Sadener...

Geçen gün bi eğitimdeyim... Eğitim şart! Ne demişler 1 eğitim 1 insan, 2 eğitim 2 insan... Tanışma faslı sırasında sordu eğitmen, kendinizi bir karaktere benzetin diye... Herkesler neler söyledi de ben Scrat dedim :) Ölürüm ben ona ya! O benim, BEN! Geyiğine değil, gerçekten... Her seyrettiğimde kendimi görüyorum. İkimizde rahatsızız, hayatı çok tutkulu ve azim dolu yaşıyoruz... Hani duvarı delcez nerdeyse :) Garibimin başına neler geliyorda bırakmıyor palamutun peşini... Yılmak yok! Aynıyız walla... Benim de tutkularım yüzünden başıma neler gelmiyor ki?... Benim gözlerinde o kadar açılabilitesi oluyor zaman zaman... Hatta o kadar seviyorum ki Scrat'ı, gerçekten param olsa 20th Century'den haklarını satın alacağım :) Sadener'in karakteri olsun isterdim, hem de çok... Bizim Kırpık'a da kardeş olurdu, yok artık! Ahh paranın gözü çıksın :) Hadi biz seyredelim gene... Resimdeki sahneyi kaçırmayın, kırılıyorum ya :)))


Hiç yorum yok: