13 Haziran 2010 Pazar

Tunes of The Week - 58

Hüzünlü tınılar her zaman kendini belli ediyor... Öyle çaba göstermene gerek yok, daha dinlerken kazınıyor zihnine... Heleki şu alacalı bulacalı zihin günlerimde... Yol göstereceğine yangına körükle gidiyor. Insanity, Profile ve Silver Lake... Aksın gitsin tınılar... Ben bir de Silver Haze biliyorum ama o başka diyarlarda :))) Ama Insanity 'ye bir ek yapacağım, olmazsa olmaz. Arctic Moon imzalı işler bana hiç yaramıyor. Tamda hissettiklerim çünkü, duymayı özlediklerim... Delilik hiç değil... Bana Armin'in bir sözünü hatırlatıyor... "Trance is a natural drug that will heal us all"...

- Krazy Sandi / Insanity
(Arctic Moon Remix)(A.S.O.T. Cut)








- Ben Gold / Profile (A.S.O.T. Cut)








- Mike Foyle / Silver Lake
(DNS Project Remix) (A.S.O.T. Cut)









Hiç yorum yok: