7 Haziran 2010 Pazartesi

Wellington Silva piyasada...

Şimdi durduk yere kimse, kim bu apaçi demesin. Bu adama iyi bakın! Kim bu? Brezilya'lı... Wellington Silva... Gol makinesi bu adam... Öyle Danyel Guiza gibi :) tırışkadan değil, harbi terminatör! Leblebi gibi gol atıyor... Aslında daha atacak :) Nerden mi biliyorum? Football Manager 'da bende bu adam :) ... Nette gezerken bi baktım Arsenal'e Euro 4 milyona transfer olmuş. 17 yaşında genç bir futbolcu ve Arsenal... İşte muhteşem ikili... Wellington gelebileceği en iyi kulübe gelmiş. Arsene Wenger bu adamı benim gibi gol makinesine çevirir :) Ben oyunda bu adamı mütevazi Leeds United'ıma almak için diğer kulüplerle yarışıp, kendimi paralamıştım. Gencecikti, biraz şımarık, geçinmesi zordu. 2-3 yıl sabrettim sonrasında olanlara ben bile inanamadım!!! Çok fena atıyor, of of off... Bu sene ilk kez Premiere 'de şampiyonluğa gidiyorum gümbür gümbür... Seni oyunda seyretmek inanılmazdı, gerçeğini nasıl merak ediyorum. Duyanınız var mıydı? Yoook... Hadi benden kıyak size... Yürrü be Wellington, sayende artık Arsenal'liyim İngiltere'de...

Hiç yorum yok: