21 Haziran 2010 Pazartesi

Hayatta nefret ettiğim şeyler - 31

21. yy 'dayız diye biliyorum, değilsek rezil olduk o ayrı... Benim kafama çok feci takılan bir şey var arkadaş. Yaşam sürekli hızlanıyor, her ne kadar ben durmasını istesemde... Bu paralelde teknoloji aldı başını gidiyor. Dünya uçmuş tutanı yok. Nano teknolojiler, mikroçipler, LED'ler, uydular... Herşeyin üst modeli çıkıyor, bugün aldığın yarın eskiyor... Daha neler neler oluyor da, şu pillerin ömrünü bi uzatamadınız arkadaş! Bilim adamlarına, teknoloji firmalarına sesleniyorum! Bi cep telefonu ömrü bir günü geçmiyor, bir lap-top 4 saat dayanmıyor. Allah kahretmesin ya! Bıktım artık! Bu kadar mı zor be... Yapmayın ya, kafa mı buluyorsunuz? Ne çıkarınız var, elinizdeki çinko ve lityum rezervleri mi bitmedi? Verin ben onları sokacak bir yer bulurum ya, yeter ki şunun ömrünü uzatın... Ben unutuyorum yanıma almayı, kendimden nefret ediyorum zaten bu yüzden binlerce kere... Gene hafta sonu sıçtık! Etmeyin ya, nefret doldurdun hayat sen benim içime... Sayıda bi garip durdu zaten, töbee töbe :) ...

Hiç yorum yok: