13 Haziran 2010 Pazar

Fişleyin!

Her zaman savunduğum düşünce; insanoğluna verilen en büyük lanet, düşünebilmektir. Düşünmek, hayal gücü ve bunları hayata geçirmek... İnsanoğlu bu, o zihnini kullanarak neler yapmadı ki bu dünyada... Taş devrinden bugünlere... Hep düşünerek geldi... Sonra bir film seyrettim biraz önce... The Collector... Şimdi bu ilk yazılar eşliğinde ne yazsam gerçekten kestiremiyorum. Bunun yazan insanın ruh halini merak ediyorum. Kesin küçükken ağaçtan falan kafa üstü düştü ya da ateşli bir hastalık geçirdi. Bu nasıl bir hayal gücüdür? Bu nasıl bir kurgudur? Bu nasıl bir vahşettir! Bu nasıl bir zekadır? Yeminlen karabasan gibi, nefes almayı unutturuyor adama... Bunu yazan ruh hastası garanti, fikri buysa zikri nasıl acaba? Onu derhal kaldıracaksın ortadan! Hatta üzerine de kireç dökeceksin ki, yayılmasın! Benim önerim, bu filmi izleyenleri de dünya fişlesin... Hepsini teker teker... Vahşet öğreniyoruz resmen, hunharca... Akla hayale gelmeyecek şeyleri sunuyoruz, yarım akıllılara ve sapkınlara... Geleceğin rahatsızlarıyız biz, bilinç altımıza işleniyor! Yeni fikirler, yeni ufuklar... Daha neler göreceğiz, yapılmayacak şeyler mi bunlar? Doldu gazetelerin 3.sayfaları bunlarla...

Filme gelince, bu hayatta 2 şey vardır, tırstığım... Biri yükseklik, diğeri bir evde geçen ve her an bir yerlerden bişey çıkacakmış edasındaki sessizlik dolu filmler... Öyle kitleniyorsun ki, o sessizlikte karnın guruldasa şimşek çaktı diye altına sıçırttıracak... Abartmıyorum, ben 42. dakikada bir nefes molası verdim, oksijensiz kaldım çünkü... Hele ki tuvaletimde kedimin miyavlaması sırasında yaşadıklarım... Tarif edilemez... MasterCard reklamı değil bu! Yaşamak lazım... Eşsiz film olmuş bu dalda :) Hayal gücü ve yaratıcılık harika, etkilenmemek elde değil :) Benim yazışım ondan ya... Nerde benim fişim? İlk 10'a yazın ama...

Hiç yorum yok: