1 Haziran 2010 Salı

Hayatta nefret ettigim seyler - 28

Önceki yazılara bakıyorum... Malum hafta sonu Diyarbakır'daydım... İnmişiz, güzel... Yemişiz, güzel... İyi gidiyor hadi... Ya sonra!... Boş... Neden acaba? Öğle sıcağı ile başlayan bilinç kaybı olabilir mi!!! Yok ihtimali kaldıralım, mütevazi olmaya gerek yok... O neydi be kardeşim? Uzun zamandır yazın gitmemiştim, daha Mart'ta ordaydım halbuki... Yanıyor resmen... Cayır cayır'ın uygulamalı kelime anlamı... O karpuzların da lezzetinin neden bu kadar iyi olduğunu anladım. Ama ben ne yazık ki karpuz değilim... Level 1' e söverken, Pazartesi Level 2 çok çaresiz oldu... Takım elbise... Diyorum ki, anlatılmaz yaşanır... Klima mlima hak getire, gayzerler çıkıyor, derimin deliklerinden... Hemen her yerimden... Level 3 zaten uç noktadır, cehennemdir kesin! Ramak kalmıştır ama... Sıcak dediğin deniz kenarında, havuz kenarında mayo ile olur ya da peştemalle saunada... Sorasım var, insan terler de, insanın hiç kaval kemiği terler mi? Kemik üstü deri nasıl terler, bi antropolog anlatsın bana??? Ya da zoolog :) Ben razıyım ya, yeter ki anlayayım, dimağım almıyor çünkü! Terlemekten nefret ediyorum, hatta gerçekten neffret ediyorum! Billa ediyorum...

Hiç yorum yok: