9 Mart 2009 Pazartesi

Alex varsa, Fenerbahçem'den takibe devam...

Dünü tüm gün uyuyarak geçirdiğimizden maçı uzak diyarlarda seyretmek nasip olmadı. Sabah gördüm skoru, cebime gelmiş 2-0. Haftalar sonra deplasmanda 3 puanı almış olmak hoşuma gitti. Hemde Kayseri 'de, hem de yeni açılan Kadir Has Stadında. Girdim Ligtv.com 'a golleri seyrettim, bu sefer de aşka geldim.

Alex, Alex, Alex... Sihirbaz bu adam ya :) Gerçekten... Bende bazen eleştiriyorum, ama içimden... Çünkü bu adam, günümüz modern futbolunu oynamıyor, kabul etmek lazım. Koşmuyor, basmıyor, ısırmıyor. Ama öyle bir özelliği var ki, bu adam tam Hitman! Tam suikastçı :) Ne yapıyor ediyor atıyor, attırıyor... O ne gol öyle, hem de sağ ayağıyla... Diğer gol de Semih'ten... Takipçiliğini konuşturmuş, Semih bu takımda her zaman ilk 11 oynamalı... Resimde tam maçın özeti oldu hani :) Dikkat edin ne zaman Alex var, Fenerbahçe var. Şampiyonluk yarışında da var. Hadi gayret be yaa...

Hiç yorum yok: