3 Mart 2009 Salı

Willkommen...

Zaman, gene Hannover zamanı... Nasılda geldi geçti 1 yıl? Neydik, ne olduk??? Benim için zor oluyor, ama insan alışıyor, elden de bişey gelmiyor... 11 Mart 'ı bekliyorum milad için... Yazacak bir kaç çift lafım olacak zaten... Neyse dönelim Almanya maceramıza... Önce hoşbulduk. Hannover 'de bu mevsim soğuk oluyor... Zaten başka zamanını görmedim ki, 3 'tür bu zaman geliyorum :) Bu sefer meşhur insan "Çokomel" le birlikteyim.

Neyse iner inmez yapılan şekerlemeden sonra karın aç tabii, düştük yollara... Geçen seneden tadı damağımda kalan büfteği yemek için karış karış dolaşıyoruz sokakları... Ama inat ettim, buldum o restoranı. Block House... Efsane yer... Kapıda yaklaşık 45.dk sıra bekledikten sonra leziz büfteği yemeyi başardık. Araya sıkıştırdık birayı da zaman geçti... Bi oturmuşuz geçmiş 2 saat :) Olmuş nerdeyse gece yarısı... Yarın Hannover Messe kazan, biz kepçe, eyvah ki ne eyvah. Yazık ayaklara... Ben şimdiden söyleyeyim bizim Çokomel fazla yaşamaz :) Görcez bakalım...

Hiç yorum yok: