29 Mart 2009 Pazar

Hayatta nefret ettiğim şeyler - 17

Gene bir seçim zamanını geride bırakıyoruz. Yaklaşık 2 aydır hemen hemen her mecrada siyasilerin propaganda tecavüzüne maruz kalmıştık. Afişler, broşürler, beyaz eşyalar, kömürler, mitingler, bayraklar, müzikli araçlar, gazeteler, tv kanalları... falan filan... Geçmek bilmedi. Allahtan dün itibariyle yasaklar başladı da, kurtulduk. Hayırlısıyla da bu akşam tantana sona eriyor. Sona eriyor ermesine ama ne değişecek dersiniz??? Kalanlar lütfederse memleket adına birşeyler yaparlar mı bilmem ama hooop cukka götürmeye devam edecekleri kesin. Ee yeni gelende gideni mutlaka aratacaktır. Son 4-5 ayda oy avcılığı için yapılan hizmetler - bakımlar - düzenlemeler zaten çoktan son bulmuştur, taaaaaki diğer seçim zamanına kadar. O zamanı görürsek "Ne Mutlu Türküm Diyene!" Bu kısır döngü böyle devam eder durur.

Gelelim anafikire... Olan hep vatandaşa, halka, millete olur. Kaynağı nerden gelir o seçim harcamalarının? Nefret ediyorum, gerçekten nefret ediyorum... Hatta diyorum ki Allah belanızı vermesin!!! O bayraklar, o afişler, o broşürler, bla bla... Nasıl rahatsız ediyor, anlatamam... Anayasaya aykırı bir kere, huzurumu kaçırıyorlar. Her parti kondurmuş her direğe, düzlüğe... Sanki o bayrakları görünce orgazm olup oyumu onlara vereceğim. Yollardaki bangır bangır müzikli araçlara değinmiyorum, ağır konuşurum, kapatır RTÜK... Hoş, mecburen seçip birini basıyoruz mührü, yaklaşık 2 saat oy vermek içinde sınıf kapısında ayakta dikilmem de cabası... Ama ben ulu önderim Atatürk'ün devrimleri ile büyümüş bir nesilim, sizler bana vız geliiir tırıs gidersiniz. Esküüüüz mü! Van minüt! Gerçekten bu kısır döngüden nefret ediyorum, nefret. Neyse hayırlı uğurlu olsun demekten başka bir şey gelmiyor şimdilik aklıma...

Hiç yorum yok: